Oh, I'm done!

Sådär då, då har jag skickat in resterande uppgifter i PH. Ett till prov ska göras nästa vecka, eller tja, det blir väl två prov, ett i ILA & ett i PH så jag kan bli klara med kurserna nångång! Åh, det är sån sten som lättar från mina axlar när jag vet att jag snart är klar. Även att jag ligger på plussidan så jag bara kommer ha några enstaka lektioner i höst, vilket betyder att jag kan jobba desto mer! Underbart!

Nog om det, nu ska jag äta mellis sen kila till jobbet! Hörs ikväll.

Slänger in Bruno Mars senaste:

The Lazy Song


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, fin blogg! :) Kan inte du snälla hjälpa till med att få ihop en rabattkod så att jag kan köpa mina studentskor :) De har ett bra erbjudande nu, kolla på länken här http://skonamig.blogg.se/

De har massa fina skor!

Tack!! Kram

2011-05-05 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0