Nu har de åkt

Nu har de åkt hem härifrån. Det känns så jäkla tomt här hemma! De hade gärna fått stanna här en dag eller två till. Träffar de allt för sällan nu för tiden. Just för att tiden inte finns till för alla resor både kostar mycket pengar & tar tid. Men jag åker ju till Ludvika om ett par veckor igen, så då ses vi ju igen! :)

Den kommande veckan kommer bli ganska tuff iom att jag ska jobba kväll måndag, tisdag, onsdag & torsdag. Kommer vara halvt död! Tur att jag är ledig i helgen så jag kan vila upp mig ordentligt. Om jag & Pontus inte går på parpokern på Cosmopol på lördag då, men vi får se..

Får ju mitt internet inkopplat imorgon, så laddar upp bilder då eftersom jag fortfarande sitter på Saras mobila internet. Hade hur kul som helst igår! Var först på grillfest på förrådet, vidare på förfest hemma hos mig, sen blev det Kåren! Dansade loss & gick vilse i fängelsehålorna, haha! Åh, varför är helgen så kort?!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, om Sonny inte hade jobbat så kanske vi kunde ha stannat kvar längre :)

Det blir kul när du kommer hit :)

2011-05-01 @ 23:37:47
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0