Nämen god morgon!

Herrejösses vad jag sover! Gick som sagt & la mig vid åtta igår, somnade nästan bums! Hör & häpna! Men vaknade pigg & glad utan huvudvärk vid kvart i fyra & suckade åt att klockan var så lite. Såg att syster hade ringt under natten, så jag försökte ringa upp henne, men utan svar. Hon befinner sig nämligen i LA & tidsskillnaden är sisådär 10 timmar bakåt, vilket gör det i princip omöjligt att kunna pricka rätt tillfällen att ringa. Tur att det finns Viber, ringa gratis när det är x antal tusen mil emellan! Jag ♥ iPhone!
Gick & la mig igen & sov ytterligare sex timmar, vilket resulterade i 14 timmars sömn inatt. Tror ni att jag var trött eller? Man kan inte säga annat än att jag är utvilad idag! Och det behövs verkligen måste jag säga! Sitter i skolan nu & ska alldeles strax göra ett prov i programhantering. Måndag & tisdag nästa vecka ska jag göra slutprov i både Information & Layout A & programhantering & efter det kan jag bege mig mot Dalarna!

Imorgon är det sommarpepp på jobbet på förmiddagen & sedan avslut i rättskunskapen på eftermiddagen. Känns bra, ruskigt bra! Fredag, lördag & söndag är ledigt, men kommer bestå av repetition inför slutproven...
Pannkaksdejt med Maja på lördag också, inte glömma! ♥

Nej, dags för prov nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0