Jag somnar snart

Ja, rättskunskapsuppgiften är klar, har även kollat igenom lite uppgifter inför imorgon. Har dammsugit av här & även torkat golvet. Dammat & plockat lite, det är rent & doftar underbart! Slängt lite kläder & sorterat det jag ska ta med till Matilda & det som ska säljas. Frågan är bara hur, ska jag orka lägga ut allt på Tradera, eller ska jag slänga ut det på Blocket?
Och just ja! Vädret här idag har varit minst sagt märkligt. I morse när jag gick till jobbet så regnade det. Efter lunch strålade solen & vid fem kom världens regn/hagelskur! Haha! Mycket märkligt.. Nu skiner solen igen..



Kolla haglet på marken. Helt vitt! Svårt att se på sån liten bild :(

Ork har jag inte mycket av just nu. Har sån fruktansvärd huvudvärk & har haft hela eftermiddagen så jag har svårt att ens hålla mig vaken. Men jag vet att så fort jag kommer lägga mig i sängen, så kommer det gå över som ett trollslag. Kul va?

Nej, jag gör ett försök till att sova. Klockan har precis passerat åtta, hör ni vad jag säger?! Laddar inför imorgon & hoppas det blir en bättre dag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0