Jag är i Ludvika

Ja, tänka sig, eller hur?
Skulle ha åkt tåg vid åtta på torsdagsmorgonen, men rätt sent på onsdag kväll så ringer Mathias & Jens & säger att de är på väg upp till mig iallafall, haha! Åt mat på Max innan vi drog iväg. Vägarbeten efter vägen, men det gjorde mig ingenting när jag fick åka bil! Hur skönt som helst, dessutom fick jag med mig lite mer packning än vad jag hade fått med mig på tåget ;)



Jens - rökpaus vid rödljus vid nåt vägarbete




Kom hem till mamma kring fyra på torsdagsmorgonen, stupade i säng direkt & blev väckt av mamma kring tolv. Hur skönt som helst att vakna upp & sova ut & slippa sätta sig på ett tåg & krångla.
Åt lunch i lugn & ro & åkte sedan upp & överraskade Yasmine & Sonny! Så kul att se dem! Följde med dem till Grängesberg & köpte dricka, till MM & köpte blommor..



Träffade även Karin en sväng, sen åkte jag hem till pappa & la mig på soffan där. Så lugnt & tyst så det började krypa i benen. Höll dessutom på att somna på soffan, men vafan, jag har semester!!!

Åkte sedan hem till mamma & Karin kom efter för en stund. Drack en kopp te & pratade i ett par timmar. Gud så mycket vi har gjort tillsammans! Herregud! Bestämde att dela fler minnen över en flaska vin eller två nån dag nu när jag är hemma. Märks så tydligt att jag har förträngt hälften av vad som har hänt. Gud! Vad tråkig jag är!

Nej, nu börjar klockan bli mycket, ska svänga ner på stan en stund, sen ska jag hem till Chrille & Sara & hälsa på bebis! Mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Snygg bild på mig då :P hehe

2011-05-30 @ 17:37:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0