Jag är glad!

Haha, hoho, äntligen, äntligen ÄNTLIGEN har jag en uppkoppling på min ordinarie dator igen! Herregud, vad skönt det är! Jag är så lycklig! :D
Börjar skolan 12.10, lektion till 15.10, sedan jobb 15.30 till 20.30, så kommer typ hela veckan se ut. Det kommer bli tufft, men jag överlever! Vad gör man inte för pengar? Iom att jag bara kommer få CSN för en vecka nästa gång, så lär jag jobba extra mycket för att klara alla utgifter. Dessutom åker vi ju till Kreta om en månad, så lär skrapa ihop lite extra fickpengar tills dess :)
Nej, ska börja på en skrivuppgift nu när jag äntligen har internet & innan skolan börjar. Liten lätt lunch innan jag kilar iväg! Vi hörs senare i eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0