I skolan

Låg & drog mig så länge jag någonsin kunde idag eftersom jag fortfarande har problem med sömnen. Börjar misstänka insomni, insomningsproblem med andra ord. Ska köpa nå naturläkemedel & kolla om det hjälper, annars får jag uppsöka läkare.
Annars då? Har rast från religionen nu. Sitter & diskuterar etiska dilemman & moral. Ingen höjdare direkt, men det är intressant & blir rätt livliga diskussioner. Eftersom det här är våran sista lektion så får man ju ge järnet. Nästa lektion är bara "avslut" liksom.
Jobb 16.15-21-15 ikväll, smått jobbigt, men har bara workshop imorgon & för övrigt ledig resten av dagen. Skönt som tusan. Ska göra lite kompletteringsuppgifter inom datan, så jag prickar MVG i alla de kurserna. Hade inte varit så dumt va?

Nej, nu är rasten slut, back to reality!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0