Håll ut!

Som ni märker så blir det typ bara ett inlägg, max två om dagen när jag är här nere. Jag spenderar inte mina lediga minuter vid datorn, som ni kanske förstår?

Dagen idag då? Solat, strukit ett par skjortor åt pappa, lunchat med Lisa, ätit en glass med Alexander, solat, snoozat bebis, spelat memory med Thilda, ätit kvällsmat & fikat hos Chrille & Sara & snoozat ännu mer bebis! Loke sov hela tiden vi var där! Hur trött får en bebis vara egentligen? Vaknade till nångång då & då, tittade på mig, gäspade & somnade om igen. Vilket litet mirakel! Men så fort de skriker, grinar eller skiter på sig, det är då jag märker att jag absolut inte är i ett stadie jag själv skulle kunna skaffa barn. Den dagen kommer komma mycket senare i mitt liv.

Var hem till Sonny & Yasmine & slappade lite på soffan på kvällen nu också, skönt att bara hänga & inte ha nåt bestämt, men imorgon ska vi iallafall grilla om det blir uppehåll! Och en film & lite mys i soffan? :)
Ska även hinna med att träffa en till person imorgon.. ♥

Hua, jag ska hinna med mycket jag..

Lovat pappa att måla lite på huset imorgon också, tror jag slänger på mig bikinin & målar där solen träffar huden. Lär väl ta två flugor i en smäll, inte sant? ;)



Loke i min famn tidigare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0