God morgon världen!

Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, inte för att det var planerat, men det var väldigt skönt måste jag säga! Vet dock inte hur jag ska komma upp till jobbet imorgon nu bara. Gick och la mig redan vid halv två, men blev väckt strax innan fyra av ett samtal. Och mitt under samtalet så får jag ett sms från en annan. Vad är oddsen liksom? Och vad finns det för människor egentligen? Kan våra känslor styra oss så mycket så att vi gör helt fruktansvärda saker? Jag ryser när jag tänker tillbaka på mig själv för 6-7 år sedan, men det här är ju tio resor värre & i nutid, med en äldre människa dessutom! Växer vissa aldrig upp? :o

Har plockat ihop all tvätt till tvättiden ikväll, rivit ur sängkläder, tagit ner duschdraperi, tennisskor, kuddar, mattor, ja, här ska fan allt tvättas! Det ska liksom få kompensera upp att jag inte har tvättat på över två veckor tänkte jag! :)

Återstår bara den stora frågan om vad man ska äta till lunch. Jag tror det blir chicky bits & strips & sen tar jag nå godare till kvällen. Typ enchiladas eller nåt? :) Låter nog bra!

Förresten, är snart klar med den sista inlämninguppgiften i rättskunskap! Inne på fjärde sidan nu, den ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0