Glass i kvällsolen

Pontus kom förbi här på kvällningen & vi gick ner på stan & köpte oss en glass. Slog oss ner i solen, pratade & njöt. 20 grader i Sundsvall igår, 18 grader idag & det känns verkligen som att det är på väg åt rätt håll nu! Blir så glad av solen om man bortser från alla skavsår jag skaffade mig idag!



Men det är verkligen sånna här dagar som jag saknar Stockholm, eller en större stad över huvud taget. Att kunna sitta på en uteservering, äta middag & dricka ett glas vin. That's it liksom. Åh, tänk er.. Om ett år är det verklighet!
Och Kreta-resan blev dessutom inställd på grund av lite olika skäl, så jag tar mig en weekend ner till syster istället & njuter av mitt framtida liv. How awesome isn't that? :)

Nej, hämta tvätten i torkrummet nu & sen krypa ner!
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0