Fredagen den 13:e

Ja, otursdag idag? Kan inte riktigt kalla det så om jag ska vara ärligt. Fick sällskap här igår kväll, vilket gjorde att jag vaknade redan vid tjugo över åtta i morse. Så tidigt har jag inte varit vaken på jag vet inte hur länge.. Jag har hunnit med hur mycket som helst & ännu har dagen bara börjat, men det är nu efter tolv som klockan går så jävla fort.
Det är fredag, men för mig innebär det inte någon större skillnad. Jag jobbar nämligen lördag, söndag & måndag. Tvättid imorgon kväll & ska försöka tvätta upp allt som ska säljas/kastas.. Ska slänga upp lite på Tradera & länkar självklart här i bloggen, så är det något ni är sugna på så är det bara att buda! Leverans kan fixas till Ludvika, men det blir inte förrän i slutet av månaden!
Just nu sitter jag & försöker ta tag i skolarbetet. Lite enklare att jobba när man har två skärmar. Kan visa informationen på ena & skriva på andra istället för att öpnna & minimera fönstrena hela tiden! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din header, du är hur söt som helst och texten är såå sann :D

2011-05-13 @ 17:11:31
Postat av: Zoofie

Lämnade nyss en kommentar här men upptäckte då jag klickade på "skicka" att mitt namn försvunnit :)

2011-05-13 @ 17:12:09
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0