Bra dag!

Åh vilken bra dag jag har haft! Vaknar i lugn & ro, äter frukost & beger mig till skolan. Hade bokat möte med SYO'n så vi gick igenom mina betyg & poäng & det är inte mycket kvar nu! Herregud vad glad jag är! Har sökt sommarkurser & kurser & prövningar till hösten. Det här kommer bli kanon! Det bara spritter i kroppen av tanken av att jag snart är klar med skolan, det är helt jävla underbart! Pratade även med min lärare i ILA & första provet var helt klart ett MVG & ligger på den nivån i hela kursen. Härligt! Fick även MVG i DK vilket inte förvånade mig så mycket, men ändå var ett glädjande besked! Lovely! :D

Hemma nu, har ätit lunch & hängt med Johan & Sandra lite. Ska snart bege mig till jobbet för ett kvällspass. Har tagit åt mig två extrapass den här månaden & ska ta åt mig ett eller två till iallafall. Gör fan vad som helst nu för pengar. Fast, eftersom jag kommer läsa sommarkurser så får jag ju lite bidrag därigonom som tur är!

Börjar jobba om 25 minuter, så det är bäst jag rör på mig! Tjingaling!

Slänger in en låt här bara för att musikvideon är awesome! Den går ju på MTV varje dag, så den har lite halvt fastnat i mitt huvud, haha!

Britney Spears - Til The World Ends


Kommentarer
Postat av: Maja

Vem är Johan och Sandra:)?

2011-05-03 @ 15:26:45
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0