Sportlov!

Hur skönt är det inte?
Alexander åkte hem vid åtta i morse, drog mig upp ur sängen för att hjälpa honom att bära ner alla grejer. Efter att han hade åkt slocknade jag direkt. Sov till halv ett. Hur galet är inte det? Men är man ledig så är man!
Har precis tagit mig en lång dusch & ska nu äta någonting innan jag ska iväg till jobbet. Plugga & tvätta står på schemat ikväll. Låter väl bra, inte sant?

Förresten! Såg filmen Red häromdagen & det är verkligen en film jag kan rekomendera starkt! Vilken jävla bra film! Inte nog med att det är massa bra skådespelare, den är riktigt bra gjord dessutom! 5/5


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Vi kommer på fredag om jag inte redan hade sagt det :)

2011-03-09 @ 22:30:56
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0