Sjuuuk

Okej, sorry för dålig uppdatering, men bloggen är inte det första jag tänker på just nu. Jag har förmodligen åkt på lunginflammation. Så kul är mitt liv just nu. Ska till farbror doktorn imorgon & ta lite prover & möjligtvis röntga lungorna så jag får se vad om det är det eller inte.
Åkte till skolan idag iallafall & gjorde provet i DK. Märkte så väl att jag inte riktigt är mig själv då jag fick läsa om uppgifterna både två & tre gånger innan jag fattade vad det verkligen stod. Inte smart drag att åka till skolan. Nej. Snurrig är vad jag är. På riktigt. Jag som alltid har trettio bollar i luften & är van att allt går i 150 hela tiden har svårt att acceptera att jag faktiskt är sjuk & inte orkar göra någonting. Ingenting alls egentligen.
Fick lite smått skäll av min lärare idag att jag hade åkt till skolan ändå, men hon förstod mig som tur var. Och hon hade även hittat ett av mina USB-minnen! Underbart!!!

Slocknade så fort jag kom hem från skolan, vaknade av att mamma ringde & somnade sedan om igen. Jag känner mig lite som en vandrande zombie. Trött, hängig, hostig, snorig. Allt på samma gång. Fan ta denna sjuka! Jag som alltid brukar "längta" tills man blir sjuk så man får ligga i sängen, titta på film & äta isglass. Men när man väl är där, då är det fan inte lika roligt må jag säga.. Huvaligen!

Har nu under min "sjukperiod" även fastnat i Sims 3 igen. Det är fan illa. Det har dessutom släppts ett nytt Sims. Medeltiden. Hur kul verkar inte det vara då? Måste bara prova! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0