Sitter på tåget

Sådär då, äntligen sitter jag på tåget på väg tillbaka till mitt älskade Sundsvall. Så himla skönt att få slippa den där hålan, men ändå saknar jag ju självklart mamma & pappa varje gång jag åker därifrån. Men de finns ju alltid kvar där :) Och Sonny & Yasmine får jag ju träffa om ett par helger igen!

Ska hem & plugga & sedan tvätta lite. Får se om jag kanske slipper hostan i natt så att jag får ork att åka till skolan imorgon. Håller verkligen tummarna! Får inte missa mer nu! Efter bara en vecka missar man så himla mycket & jag har verkligen inte tid med det nu! Tänkte göra klart både DK & PH innan påsk & sen köra fullt ut på ILA & ILB fram till sommaren. Det är iallafall planen. Kul att Maja har börjat läsa lite kurser på skolan också! :)

Du är som natt & dag. Jag vet varken ut eller in. När jag ska tro på dina ord & inte? Vad är sanning? Vad är lögn? Vad är verklighet? Vad är dröm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0