Pissjuka!

Har fan ont i varenda liten del av kroppen, mest typ vid nyckelbenen? Konstigt nog..
Hostar, hostar, hostar & kvider. Känns som om jag åkt på någon mildare form av urinvägsinfektion också. Ja, men varför inte ta allt på en gång, nu när jag ändå håller på menar jag?
Försökte ta mig en promenad idag, men det gjorde ont i lungorna så fort jag började få upp takten & andas djupare. Resulterade i hostattack efter hostattack & att jag till slut vände hemåt. Varför ska jag vara så envis för?
Ska ta mig en dusch nu så jag får känna mig lite fräsch här i min feberfrossa, sen lägga band på mig & krypa ner i sängen. Har inte så mycket annat val?

Känns skönt att veta att jag inte är kvar på din nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0