Noll energi

Har verkligen haft noll energi idag. Strax efter åtta i morse kom Sally hit, hon hoppade upp i sängen direkt & myste med mig. Inte förrän Maja kom hit på lunchen strax innan tolv orkade vi oss upp. Iväg till Apoteket & handlade medicin - hostmedicinen gjorde susen! Nästan en timme utan att hosta! Helt underbart! Suger bafucin & dricker riktigt äckliga tékoppar nu för att kurera mig. Ska sitta på ett tåg i fyra timmar imorgon, orkar inte med nå arga blickar då.
Dessutom vill jag inte smitta alla där hemma heller.
Har diskat, dammsugit & torkat golvena här hemma trots att benen knappt bär mig, men jag behöver komma hem till ett rent hem på söndag. Då stupar jag bara i säng & laddar inför skola & jobb på måndagen.
Japp - ni hörde rätt. Jag åker till Dalarna imorgon. Vad har hänt nu undrar då ni? Ja, det undrar jag med! Min låtsasfarmor fyller 80, så jag är bjuden på kalas. Mycket annat händer inte. Säga hej till lite vänner & umgås med familjen. Mamma har förvarnat mig att hon kommer krama ihjäl mig, så jag får väl förbereda mig ;)

Dags att packa lite, stålsätta sig för ännu en natt utan sömn & hostattacker istället. Ber till Gud att hostmedicinen hjälper!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ring när du har tid att kanske komma förbi eller ses eller nått :)

2011-03-16 @ 22:47:14
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Maja

Åk i helgen du.. Men fixa för faaan ledigt nästa helg! Du får inte missa den helgen!

2011-03-17 @ 09:57:31
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0