Hur lyckas jag?

I eftermiddags fick jag för mig att åka ut till Birsta för att gå på Ikea & lite sånt. Väl klar med shoppingen så ska jag på bussen, märker att bussen precis har gått så jag äter en korv i lugn & ro, tjugo minuter innan bussen skulle gå så gick jag över till Coop för att handla lite. Gå ut till busshållsplatsen & märker att jag tittat på fel tidtabell & att den riktiga bussen precis har gått. Tänkte verkligen inte stå ute & frysa i minusgrader så jag hoppar på bussen som går ut till Ljustadalen & vänder - trodde jag. Kom på lite för sent att det var lördagkväll. Fick hoppa av i Johannedal & vänta 25 minuter på bussen åt rätt håll. Är det bara jag som lyckas med sånt här?

Var inte hemma förrän tjugo över åtta (två timmar senare än beräknat) & det var då dags för Earth Hour. Släckte ner allting här & tände ljus över hela lägenheten! Sjukt mysigt! Men efter en timme var syrehalten så låg här inne så det var tur att det bara var en timme! Haha!
Lagade enchiladas till kvällsmat & har sedan spenderat kvällen framför tvn. Inte ofta det händer för mig måste jag säga.
Tänkte plugga lite innan läggdags, har riktigt ont i nacken idag & känner att jag inte orkar vara vaken länge.. :(




During Earth Hour. Endast levande ljus! Mysfaktor 100!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0