Fullspäckad helg!

Ja, var som sagt iväg på kalas igår. Det bar av till Färna herrgård. Jättemysigt där ute verkligen! Synd bara att hostan höll på att döda mig & att jag var halvt snurrig under hela vistelsen där, annars hade jag nog njutit mer. Maten vad god iaf, av det lilla som jag kände (har nästan tappat smaksinnet helt).
Var ju planerat att jag skulle åka hem redan idag, men då tågen är så jäkla dyra på söndagar, så skippade jag det. Fick lite mer tid med Sonny & Yasmine & familjen idag istället. Har varit hos Sonny & Yasmine, bakat kakor & tittat på film & bara myst. Lite tid med dem, även fast de kommer upp till mig om två veckor! :)

Hostan dödar mig snart, den vill liksom inte ge med sig, så jag blir hemma från jobbet både imorgon & på tisdag för att verkligen bli frisk. Kan inte direkt sitta & hosta när jag har kunderna i telefonen. Går inte riktigt bra nej...

Har inte knäppt nå kort alls under helgen (får skylla på sjukdomen faktiskt) så det kommer inte upp någonting alls här. Back in Sundsvall tomorrow! Och när jag blir frisk lovar jag mer uppdatering än vad jag gett er nu. Sorry.

Packa klart det sista nu, så jag kan sova lite längre imorgon. Uppdaterar från tåget!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0