Det är bara onsdag!

Åh, jag kom just på att det bara är onsdag idag! Hur skönt som helst! Vilket betyder jobb & skola imorgon, sen en helt ledig fredag! Pannkakslunchdejt med Maja! Saknar henne så nu! Har mycket att ta igen nu! ♥
Har inte blivit så mycket plugg idag, fixade ju nya manikyrprodukter som jag fick lov att prova istället! Typiskt mig! De vita tipparna sitter lite långt ner nu, men jag gjorde det avsiktligt för att det verkligen skulle fästa, men eftersom mina naglar växer så gräsligt fort så kommer det se bättre ut redan om ett par dagar!



Tittat på Efterlyst & pillat med naglarna har varit min onsdagskväll! Nu kryper jag ner i sängen med näsan i "Juridiska Problem".

God natt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Fixar du mina med;D?

2011-03-30 @ 22:08:56
URL: http://frokenmmm.blogg.se/
Postat av: Maja

Fan vad bra! Tack för länken ;D <3

2011-03-30 @ 22:30:38
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0