Vilket jäkla väder

Fyfan vad tråkigt väder det är ute! Jag blir så jävla less! Att det inte kan få vara fint väder? Blir så glad när jag hör människor som strövar på gatan här utanför mig, sorlet från O'learys uteservering.. Men inte nu inte. Jag är iallafall ledig nu & det är hur skönt som helst att få en extra dag! Imorgon ska jag ha mitt första prov i Desktopp, vi får se hur det går :) Den här kvällen består av plugg, så ingenting går snett imorgon! Tvättstugan var ledig också, så jag har tvättat några maskiner som nu hänger på tork.

Inga bilder blir det heller.. Men finns det ingenting intressant att ta kort på, så blir det heller inga bilder! Så enkelt är det. Mitt liv består endast av plugg, jobb, mat & sömn just nu. Så enkelt är det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0