Vilket fint väder!

Fan vad fint väder vi har idag, jag blir så jävla sur! Det må låta konstigt, men jag är ju på jobbet & får inte vara ute i det fina vädret! Försökte lapa i mig så många solstrålar jag kunde på lunchen, men det blev ju typ bara tio minuter innan jag skulle tillbaka in i verkligheten igen. Buhu, så tråkigt! Hoppas verkligen det är lika fint väder imorgon då jag jobbar kvällspass så jag kanske hinner sola lite på förmiddagen? Ska ju iofs iväg på möte vid halv tolv, men får väl se till att gå upp i tid. Eller vad säger ni? :)

Om tre veckor står jag på Mekonomen & jobbar & då kan man hinna få lite mer sol på sig! Ska bli så kul att få jobba med Ida igen & Alexandra är ju där nu också! Ska bli så mysigt att vara tre tjejer den här sommaren! Snacka om att kunderna lär vara ännu mer förvånade! Haha! :)

Nej, rasten är slut! Tillbaka till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-06-27 @ 15:56:23
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0