Sommar-schema

Underbart! Fick ju mitt schema här i veckan för sommaren & såg då att jag var schemalagd under Gatufesten, efter ett litet smörande mejl till min chef så fixade han så jag fick vara ledig då! Hoooray! Eftersom jag bor mitt på stan (ett kvarter från stora scenen) så kommer jag knappast få någon sömn om jag skulle ha jobbat & dessutom har jag aldrig varit på Gatufesten förut eftersom jag flyttade upp hit i september förra året. Det här ska bli superkul! :)

Någon som är sugen på att komma upp på lite partaj? Har minst fem sovplatser i min lägenhet & med luftmadrasser går det att ordna fler ;)

Helloween, Jerry Williams, Orup, Petter, Håkan Hellström, Timbuktu & Damn!, Hardcore Superstar, September, Veronica Maggio, Daniel Adams-Ray, Bullet, Oskar Linnros, Sahara Hotnights, Eric Saade, Kapten Röd, Danny, Markoolio, Amy Diamond, Ison & Fille är bara några av artisterna som kommer vara här!! Kom igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0