Midsommar

Det här med midsommar har aldrig varit något direkt firande för mig, iallafall inte på många, många år. När jag var liten & farmor fortfarande var i livet så åkte vi ut till Mångdala i Nyhammar där det var traditionellt midsommarfirande med stång, dans & sånt.. Men jag anser midsommar som barnens högtid. Nu skiter jag fullständigt i den här helgen. Enda som är annorlunda är att butikerna stänger lite tidigare.
Det är fredag idag & jag ska göra prov i Dekstopp alldeles strax. Efter det ska jag kila iväg & handla.. Det ösregnade här på förmiddagen & upphörde alldeles nyss & hoppas det håller uppe en stund till så jag hinner handla, haha!
Annars kommer väl helgen bestå av plugg, så jag ligger lite före nästa vecka också, annars kommer det bli svårt att klara av allt.. Men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0