Jobbig första dag

Den här dagen har varit lång, riktigt jävla lång måste jag säga. Fick ju lov att kliva upp vid åtta eftersom jag börjar tidigt imorgon. Började jobba vid halv ett & hade "lunch" redan vid halv fyra. Galet! Lunchade med Maja på stan! Hon har äntligen kommit hem från Kreta! Så brun & fin! Kära du! :)
De fem sista timmarna var ett skämt. Det ringde galet mycket & jag ville bara gråta. Att gå från fyra veckors semester till det här var förbannat jävla tufft måste jag säga! Men jag biter i äpplet & går dit imorgon igen. Nu är jag så trött att ögonen håller på att gå i kors. Håller tummarna att jag verkligen somnar när jag lägger huvudet på huvudet också! Hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Maja

Skönt att se dig :) Å KUL att se att du är mörk igen;D PUSS gumman!

2011-06-22 @ 10:56:37
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0