Jävla symaskin

Jag bestämde mig idag för att sy klart mina gardiner för att verkligen få upp de, men då får min symaskin för sig att strejka! Skitförbannad! Men jag var fast besluten, så jag satte mig & fållade upp de för hand. Nu sitter de på plats & jag är supernöjd! Det blev jättefint! Ljusa luftiga gardiner som släpper in mycket ljus! Underbart!

Nu ska jag skynda mig ut på en promenad & sedan slänga mig i soffan & se söndagsfilmen. Har dock beslutsångest om det ska bli "Kärlek på menyn", "Den utvalde" eller "Million dollar baby". Det återstår att se. Min sista semesterdag idag! Gråter lite halvt för det, men jag har iallafall fått min semester - min första på sex år! Får dessutom 1,5 vecka innan skolan drar igång igen i augusti också, det ska bli skönt!

Nej, hoppas i dojjorna! Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0