Hemma i Sundsvall igen!

På fredagskvällen var jag hem till Karin & grillade med henne, hennes mamma & syster. Ett par öl, en del vin & mycket prat! Mycket mysigt! ♥



På lördagen bestämde jag mig som sagt att åka tillbaka till Sundsvall igen. Såg en lite märklig syn när tåget stannade till i Söderhamn.



Ser ni längst bort? Det står bilar parkerade efter hela kanten! När jag tittade lite noggrannare så var det fiskare, så alla stod där i solnedgången & fiskade i havet. Hur mysigt? :)

Anlände iallafall till Sundsvall 22.00, tog taxin hem & packade upp väskan. Pontus kom förbi & jag drog med honom ut & gick den långa biten (Läs: 25 meter) till O'Learys & tog ett par öl. Det var 27 grader i Sundsvall igår kväll, så jag satt i bara linne på uteserveringen vid midnatt! Galet! :)
Träffade även på Jonas en snabbis också! Han var ute med grabbgänget på lite partaj!

Idag har det varit söndag som vi alla vet. Jag slocknade på soffan igår & har halvt legat & dragit mig lite idag.. Tvättat lite, städat lite. Varit & handlat (mitt kylskåp har varit i princip tomt eftersom jag varit borta i tre veckor). Ingenting ansträngade med andra ord förutom en promenad.

Längtar till tisdag då jag, Pontus, Simon & Sara ska till Himlabadet! Guuuuuud vad skönt det ska bli! Jag som inte alls tycker om havet & inte heller sjöar där jag inte bottnar, så är en pissljummen poolen något för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0