Dagen idag?

Ja, mamma & Peter kilade ju iväg på dop som visade sig vara både bröllop & dop! Grattis Fredrik & Linda! :)

Jag stämde träff med Johan på Hillängen & åt mat. Satt där & pratade & pratade, bestämde oss för att köpa en glass & fortsatte att prata. Två timmar rann iväg som ett ögonblick! Hur kul som helst! Åkte iallafall hem till mamma & körde iväg dem till knytis, upp till pappa & fick lite mat, såg även på "Kvällen är din" såklart. Nu är jag hemma hos mamma igen, håller på & packar så allt är klart för avfärd imorgon, så jag slipper gå upp så tidigt. Klockan fyra befinner jag mig i Stockholm imorgon. Syster kommer ha bil då & kommer & hämtar upp mig på centralen. Sjukt skönt! Hon skulle möta upp nån tjejkompis på kvällningen, så jag hakar väl på ;)

Blir nog inga inlägg förrän sent imorgon kväll/måndag morgon.

Ha en bra helg annars! Puss & kram



Okej, min webkamera suger, men hoppas ni förstår hur blond jag är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0