Vad händer?

Mitt liv är helt jävla upp & ner just nu. För det första så är jag vaken klockan åtta på en söndag. DET är galet!
För det andra så är min iPhone fortfarande död. Exakt samma incident som hände mig mitt på Sergels torg i Stockholm har upprepat sig, men problemet är denna gång att den vill inte starta.. Eller tja, den startar, men displayen är svart. Har provat med allt som tänkas kan. Jag har googlat sönder Google, men hittar ingen vettig förklaring, heller ingen vettig lösning, så jag får skicka in den helt enkelt.

Så just nu har jag en gammal jävla skit Nokia med knappar & utan färgdisplay. Jag blir tokig. Jag har haft min iPhone sen i oktober & telefonen har gett mig en form av beroende, galet! Har tillfälligt nummer - ett kontantkort. Hör ni! Jag har inte haft ett kontantkort sen högstadiet nångång?!

Numret finns på min facebook, om inte annat - skriv där, så får ni det. Nu ska jag återgå till att vara knäckt en stund till.

Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-03 @ 09:58:00
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0