Underbara torsdag!

Vilket jävla härligt väder vi har! Solen gick upp redan vid fyra & tänka sig - jag var vaken då! Inte varje dag man åker taxi till jobbet heller! Den ni ;)

Var iallafall ut på Gatufesten igår, Andreas var fint sällskap & gav sig in i ett par riktigt roliga diskussioner med mig! Sen joinade Kim & Martin, men då gick jag hem. Vägrade ställa mig i toakön som var en mil lång för att kissa. Tur att jag bor 150 meter från torget då ;)

Märks att man inte är någon tonåring längre när man är såhär trött som jag har varit idag! Det är lite smått galet måste jag säga! Men med tanke på vad som hände i natt egentligen så är det inte så konstigt!
Jag & Maja tog en lunch på stan & fick i oss lite D-vitamin av solen & lite energi av maten, så nu är jag på topp igen! Jobbar till kvart i sex & då bär det av att handla för att sedan åka hem till A för att äta mat!

Plugg ikväll! MÅSTE .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0