Sova

Oh, jag måste verkligen gå & lägga mig nu! Ska upp före sju imorgon eftersom jag jobbar öppning. Slutar halv fem imorgon & det är väl det enda positiva då jag faktiskt kan hinna plugga & laga ett riktigt storkok.
Och min iPhone kunde de inte laga här i Sundsvall heller, så jag har inget annat val än att skicka in den. Väntar på retursedel så jag får iväg den fort! Blir smått galen på det här snart.. Kommer vara utan vettig lur i minst två veckor. Säkert mer! Ska försöka få igång nån av mina gamla SonyEricsson modeller, men den ena startar om sig själv var 20:e sekund & den andra tar inte emot laddning. Blir för sjutton tokig snart! Ingen som vill skänka mig en telefon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0