Snabb lunch

Oh, vilken dag! Jag är tröttare än tröttast efter smsen i natt kan jag lova. Somnade inte förrän strax efter ett, blev väckt vid fyra & fick inte sova förrän efter fem.. Men upp kom jag & i tid till jobbet!
Har flytit på bra hela dagen & nu är det bara fyra timmar kvar. Ska käka middag på stan med A & M efter jobbet & sedan en film med kanske ett glas rosé om man har tur ;)

Regnet har bara öst ner här hela dagen, ett litet uppehåll nu dock, men det ska vara skitväder hela helgen. Fan, vad arg jag blir! Maja bojkottade regnet & drog på sig shorts & linne i morse ändå, haha! Galen!

Kommer iallafall vara upptagen ikväll, så kanske slänger in ett inlägg i natt. Antagligen lite bilder också!

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0