Slöa söndag

Eller tja.. Jag gick upp åtta i morse, har faktiskt varit vaken sen dess. Har pluggat hela dagen. Gjort två prov & pluggat in halva nästa vecka. Nu återstår en himla massa läsande & övande. Tur att jag bara jobbar ett kvällspass nästa vecka. Börjar 9.00 imorgon. Skönt med lite sovmorgon iallafall!

Min iPhone är fortfarande död. Ska ringa imorgon så jag får skicka in den på lagning. Hoppas det går fort bara, för såhär kan jag inte ha det! Blir smått galen snart... Men jag vet ju att abstinensen kommer lägga sig snart, men ack så jobbigt är det!

Ska kolla klart på filmen nu, sen ska jag sussa! Går in på tredje veckan på Telia imorgon. Om två veckor står jag på Mekonomen igen! Längtar! :)

Kommentarer
Postat av: ida

jag längtar oxå!

2011-07-04 @ 06:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0