Ögonen går i kors

Jag är så tröööött! Fan ta dig! ;p

Mat hos A med M & Z. Enchiladas. Proppmätt. Synd att jag inte kunde stanna längre, men skolan är faktiskt viktigare än fritiden i mitt liv just nu. Tyvärr.

Har iallafall tagit mig igenom två kapitel i boken & ska lägga mig & läsa två häften innan det är dags att sova.. Om jag nu kommer kunna det.. Gatufesten kommer rulla på till ett eller två i natt & jag antar att min gata inte kommer ligga tyst direkt efter klockslaget. Men jag får skylla mig själv som bor mitt i stan tycker ni, jag tycker dock det är ganska mysigt när jag hör smått berusade människor strosa utanför mitt fönster, sjunger lite, gnolar lite, visslar eller drar fötterna efter sig.. Härligt med lite rörelse!

Min kära iPhone är inskickad på lagning med en tår i ögat, men nu håller vi bara tummarna att jag får tillbaka en hel & fin telefon!

Annars har jag inget nytt att berätta. Inte för er iallafall ;)

Bjuder på en sång sådär dagen till ära - Keri Hilson – Lose Control / Let Me Down

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-19 @ 00:39:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0