Jobba imorgon!

Men hej hopp!
Vilken dag det har varit idag! Gjorde två prov på eftermiddagen, direkt efter stack jag & Alexander ut med motorbåten & fiskade. Tre små borrar drog jag upp, men de var för små för att få följa med upp på torra land. Hygglig jag är! På kvällskvisten har jag varit så trött, så jag låg i sängen & pratade med Karin i telefonen en bra stund innan jag fick lov att masa mig in i duschen. Nu ligger jag åter i sängen, men nu är det faktiskt dags att sova! Jobbet kallar imorgon, men nu på Meko som sagt! Skönt med lite variation på jobbfronten ;) Lite smått nervös om jag kommer ihåg alla koder, knappar, kommandon, telefonnummer, kundnummer, artikelnummer.. Men vafan, det sitter nog i fingrarna, om inte annat kommer det små ljusa stunder med tiden! :)

Går in på sista skolveckan nästa vecka också, ska bara göra en regigering av ett kollage som sedan ska skickas in. I slutet av veckan blir det ett slutprov & betygssamtal, spännande! Håller verkligen alla tummar & tår att jag får mycket beröm, höhö!

Nej, dags att sova nu. Klockan ringer vid sju imorgon. (Okristlig tid för mig som inte varit vaken klockan sju på flera månader!)

Saknar mig iPhone gruvligt mycket nu. Hoppas hoppas den kommer redan på tisdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0