Herregud!

Jag har inte riktigt mått bra idag om jag säger så.. Konstigt eftersom jag tog en resorb innan jag la mig & sedan vaknade sådär på morgonen som jag alltid brukar göra & hinka ännu mer vatten. Det är fan farligt att dricka alkohol på sommaren när man blir såhär uttorkad! Galet! Men nu är jag i farten igen! Har tvättat sedan fyra & de sista maskinerna är i nu. Maten står på spisen, så jag har matlåda tills imorgon. Jobbar kväll imorgon & börjar inte förrän 12.30 & tur är det, för jag har sovit till & från hela dagen & kommer förmodligen ha svårt att sova ikväll.
Har hunnit med att göra prov också. Alla rätt! Super!

Har faktiskt taagit lite bilder i helgen med min stenålders digitalkamera. Men de bilderrna får ni se sen! Nu ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0