Hallå ropar kråkan!

Jag blir så less, jag låter fortfarande som jag har nå jävla rostigt i halsen.. Rösten är inte bra än. Undra vad fan som hände? Hostar gör jag nu också, smått irriterande. Får se hur den känns imorgon bitti, annars blir det en dag hemma imorgon också. Att prata i telefonen åtta timmar imorgon känns inte som någon jättebra idé om jag får säga det själv. Men vi får se imorgon helt enkelt.. Förlorar ju så jäkla mycket pengar på att vara hemma, men vill inte få nå jävla stämbandsinflammation eller nåt, det kan inte vara direkt skoj? :(

Tur att min iPhone är trasig så att det är många som inte har mitt nya nummer, så slipper folk ringa & prata med mig. Haha, det är väl enda fördelen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0