Det är fredag idag!

Ja, det är fredag idag! Hela jäkla dagen! Det är strålande sol ute, men det blåser lite grann.. Men det är ju Sundsvall, så det är inget ovanligt. Idag ska jag iallafall ta mig ett glas vin, titta på alla människor utanför mitt fönster medans jag själv ska sätta mig & plugga. Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, hur sent det än blir. Och senare blir det att åka & bada med Maja & Johan om planerna går som planerat (vilket de aldrig brukar göra).

Två veckor kvar av sommarkursen & en vecka kvar på Telia. Sedan tre veckor på Mekonomen & sedan semester i två veckor! Sen rullar skolan igång & allt blir som "vanligt" igen. Fan vad tiden kommer gå fort! Jag ska läsa tre kurser på distans i höst + tre stycken på plats, vilket kommer bli jävligt tufft, men ska jag vara klar till jul så ska jag. Allt får gå hur åt helvete det vill (som det alltid gör), men jag ger mig inte! Ett nederlag är att för en tredje gång så startar inte Svenska C, det är verkligen inte meningen att jag ska få läsa den kursen. Blir så jävla sur att ingen annan vill läsa den så att den inte ens startar!

Jag är fan inte gjord för att jobba. Jag vill fan plugga hela livet! Nej, fyfan, så ska jag inte säga. Men att säga att jag ska plugga tills jag är minst 25 år skrämmer mig faktiskt inte det minsta! Det kommer vara så värt det i längden, även om det kommer vara en sjuk prövning på min uthållighet!

Nu är rasten slut. Tillbaka till verkligheten! Skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0