Vad har jag gjort idag?

Jadu, vaknade som sagt sent. Åkte hem, hämtade lite grejer. Blir affär imorgon istället då allt drog ut på tiden. Har städat lite hemma hos Maja & nu de sista timmarna har jag pluggat som en dåre. Är inne på sista arbetet på kursen nu. Ska bli så jävla skönt att bara kunna släppa & gå vidare. Hatar att ha grejer efterdragandes! Ska plugga lite inför Word-testet jag har imorgon också, sen kör vi! Fullt ut!
Ska ut till Birsta i veckan också & köpa lite kartonger så jag kan packa mer grejer. Tänka sig att om tre veckor så bor jag i min nya lägenhet? Hur skönt ska inte det bli? :)

Allt går i 110 för mig nu med jobb, skola, flytt & allt. Bloggen blir lidandes, jag vet, men det är faktiskt inte prio ett i mitt liv just nu. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0