Under 2010

Snor listan av Yasmine...

Under 2010..
Har du gråtit?
Ja
Har du skrattat? Oh ja
Har du sovit i tält? Nej
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? Nej
Har du varit på Kneipbyn? Nej
Har du varit utomlands? Nej
Har du varit i en annan stad? Japp
Har du bott hemma? Nej

Under 2010..
Har en vän dött?
Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Ja :)
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Ja, här i Sundsvall! :)

Under 2010 har du..
Har du pussat någon?
Ja
Har du varit tillsammans med någon? Ja
Har du varit kär i någon? Ja
Har du  sovit med någon av motsatt kön? Hehe, ja

När har du som mest..

Gråtit under 2010? Måste varit när jag gjorde slut med Emil
Skrattat under 2010? Här på hösten tror jag :)

Denna månad..
(tar december eftersom januari precis börjat)
Har du varit kär? Jag börjar nog bli..
Har du kysst någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja

När..
Grät du senast? När min farbror dog..
Skrattade du senast? Idag
Duschade du senast? Igår
Lyssnade du på musik senast? Nu
Hade du kul senast? Igår :)

Vem..
Kysstes du senast med?
Hemligt
Kramade du senast? Även det är hemligt
Pratade du i telefon med senast? Pontus
Fick du sms av senast? Lotta :)
Hade du tråkigt senast? Tråkigt? I natt kanske?
Kommer du ifrån? Ludvika
Heter? Wictoria
Hur gammal är du? 20
När fyller du år? 23 oktober
Tycker du om någon just nu? Jag tror det
Jag samlar på? Minnen
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Någon av mina närmaste eller låter bli
Vilken tid gick du upp idag? Kring 12
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Det beror helt på vem det är som ringer ;)
Vad ska du göra imorgon? Manikyr hos BelleVisage, sen plugga
Var vill du bo när du blir stor? Ingen aning
Vad vill du bli när du blir stor? Författare eller journalist, tror jag..
Är det okej att gråta? Absolut!
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar helt klart.
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa mycket av de som jag alltid har velat ha.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? Ja, två
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Ja! :)
Vill du ha barn? Ja, i framtiden...
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Blir bättre med åren ;)
Gillar du att dansa? Självklart!
Hur vig är du? Tappat en hel del mot slutet, men mycket sitter kvar.
Vilken är din favoritglass? Solero Shot
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll/natt
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilka hårfärger har du haft? Rött, Brunt, Svart, Blont & allt däremellan
Är du beroende av något? Ja
Senaste låten du hörde? Vet inte vad den heter...
Brukar du bädda sängen? Sällan
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja
Vad var det senaste du sa? Mm
Saknar du någon nu? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0