Jävla väckarklocka

Varför vaknar jag aldrig av min väckarklocka på mobilen? Jag kommer få problem nu i veckan om jag inte ska kunna ta mig upp i tid till skolan. Den här dagen består av plugg. Deadlinen är nära, men jag är snart klar, så jag kommer utan problem att fixa det här. Känns så jävla skönt! Men jag står fortfarande lite kluven när det gäller att läsa sex kurser nu i vår. Det kommer bli riktigt jävla tufft. Någon mer som ska plugga till våren?

Annars då? Ja, jag väntar på att Maja ska komma hem från Sollefteå så ska jag åka hem till henne & umgås med henne & Amanda. Tror iallafall att hon skulle följa med? :)

Bjuder på en gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jag ska nog plugga i vår :)

2011-01-09 @ 16:48:35
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0