Jag är sämst

Jag vet att jag är sämst på att blogga, men det har varit lite fullt upp som jag redan förvarnade häromdagen. Jobb 7.45-12.45 först. Var sedan iväg på en andra behandling på lunchen. Mötte upp Sabina på stan för en lunchdejt med henne. Åkte hem snabbt till Maja & lämnade henne, hämtade lite saker, sen bar det av till jobbet igen. Workshop i en timme, sen jobb till halv nio. Cirka en halvtimme kvar!
Maja & Sabina försöker få med mig till grannen på fest, men jag vet inte om jag är så sugen. För det första så gick jag upp strax efter sex idag, har jobbat tio timmar så jag är ganska död. Dessutom jobbar jag både imorgon & på söndag.

Vi får se hur det blir helt enkelt. Tjingaling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0