Jag är klar!!

Tänka sig att jag fan är klar med Historia A nu! Nu väntar jag bara på betyg! Woho! Fy faaan vad skönt! Ni förstår verkligen inte känslan! Jag ska sova så jävla gott i natt! Dessutom har jag sovmorgon imorgon! Ännu bättre!
Nu siktar jag bara framåt! Word-test imorgon som sagt. Ni får rapport imorgon om hur det gick!

Vilken jävla börda som lättade från mina axlar när jag tryckte på "Skicka"-knappen innehållande sista arbetet. Jag är så jävla nöjd med hela kursen överlag så det finns inte! Och så mycket jag har lärt mig dessutom! :)
Jag verkligen älskar att gå i skolan! Det kunde ni inte tro att jag skulle säga för ett par år sedan va? Att gå i skolan, ha ett bra jobb som jag trivs med på sidan om, alldeles snart en helt underbar lägenhet som jag förhoppningsvis också kommer trivas i gör mitt liv så jävla underbart! Jag svävar nästan på moln för tillfället! Vill bara skrika rakt ut hur glad jag är!

NU ska jag sova! Auktionen är klar & jag vann mina böcker! Ännu mer lycka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0