Ja, vilken kväll

Var som sagt hos Maja igår. Satt & pluggade lite medans Maja & Dessi kollade på DH. Sedan droppade det in fler & fler tjejer & till slut åkte vi & handlade. Alla vi tjejer hjälptes åt att laga tacos som vi sedan tryckte i oss. Mycket mumsigt. Och det mysiga övergick till fest helt plötsligt, haha. Först kom Tobbe, Axel & Niklas. Sen Robin, Niklas & Amanda, ja, det kom bara fler! Och kul var det! :)



Evve trillar av Majas trasiga stol! Kvällens höjdpunkt! :p



Axel, Niklas, Jossan, Dessi, Maria & Evve.



Dessi, Robin & Maja.

Halva gänget drog på efterfest & jag åkte hem. Bytte kläder lite snabbt & tog med mig det jag behövde hem till *. Kom inte i säng förrän närmare sex tiden & vaknade strax innan tio, morgonmyste lite innan jag gick hem.
Är hemma nu & ska sätta mig & plugga lite tänkte jag, har ju inget bättre för mig idag tror jag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0