Gott nytt år!

Gott nytt år kära vänner & bekanta!
Mitt nyår var alldeles lugnt & skönt. Jag & Karin hade bunkrat upp med godis, chips, dipp & läsk här hemma. Ett nyktert nyår. Lade oss i soffan & kollade på film. Körde lite folk då & då.
Sonny, Yasmine & Fia kom upp hit strax innan tolvslaget & firade det med oss. Sen var bilen rullande hela kvällen. Kom hem lagomt till halv sex, helt jävla död. Jag hade ont i varenda liten del av kroppen kändes det som. Ändå kunde jag inte sluta smsa, så somnade inte förrän närmare sju tror jag, haha!

Det kom besök hem hit till pappa & jag började vakna sakta men säktert så jag klev upp vid halv tolv. Ska börja packa strax då tåget hemöver går om ett par timmar! Ska bli så JÄVLA skönt att komma hem!

Nyårslöften då? Har ni avlagt några?
- Ett av mina är att ta mer bilder under detta år!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Gott nytt år :) <3

2011-01-01 @ 14:02:04
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0