God morgon!

Jävlar vad jag sover alltså! Fast iofs.. Jag kom inte hem förrän strax efter tre i natt. Vi var ute & åkte bil bara runt, runt i Sundsvall. Han visade mig runt lite överallt här, vi åkte upp på södra berget & njöt av utsikten. Runt Granlo, Granloholm, Bergsåker.. Ändå ut till Njurunda & tillbaka. Stannade sedan vid hamnen & njöt av även denna utsikt. Hur mysigt som helst!

Idag blir bara en sån där slappdag. Tvättade allt redan när jag kom hem igår, så det är avprickat iaf. Ska försöka städa lite & plugga lite mot kvällningen. Imorgon ska jag ner på stan & fixa naglarna, det är det enda jag har planerat den här veckan! Så jävla skönt!


Sundsvall by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0