Det här med att sova..

Ja, det här med att sova, det är ju inte riktigt min grej som ni redan vet. Dock har det säkert mycket att göra med att vi sov så pass länge idag, men när klockan började närma sig halv fem & jag legat i sängen sen halv ett så gav jag upp. Jag sitter nu i soffan & pluggar lite. Har strax en uppgift klar. Tänk så fort det går att plugga på nätterna! Varför har inte jag nån sån där sjukdom som gör att jag inte kan sova? Alltså, aldrig..? Eller om mitt dygn kunde vara typ 40 timmar? Det skulle underlätta nå djävulskt.. Snälla Gud?
Sticker till skolan på förmiddagen & sedan är en långpromenad inplanerad. På eftermiddagen blir det Birsta!

Bild från en helg i december då jag & Jonas var ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0