Vilket jobb?

Tog testet om karriärval på Aftonbladets hemsida där det visade sig att jag är på rätt spår i val av karriär iallafall. Jag fick flest E & fick därför svaren;

• Journalist

• Copywriter

• Skådespelare

• Författare

• Tolk

• Musiklärare

• Florist

• Dansare

• Konstnär

• Make up artist

• Dekoratör

• Designer

• Copywriter

• Fotograf

• Bildlärare

• Webbdesigner

• Frisör

• Kantor

• Dramapedagog

• Arkitekt

• Museitjänsteman

 

Har ju velat bli författare sen jag var liten, men då det inte är något yrke man kan leva på i början av livet så tänkte jag hoppa på journalistlinjen på universitetet först. Webdesigner är också något som snurrat i skallen, även inredare, designer & arkitekt. So - what to do?

 



Kommentarer
Postat av: mamma

Det stämde ju bra på dig. Så jag fick lov att testa jag med. Jag fick mest B, och det var ju tur.

Kram mamma

2011-02-16 @ 16:34:22
Postat av: Yasmine

Ja :D det kan vi nog göra :)

2011-02-17 @ 09:24:38
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0