Vilken dag!

Efter rättskunskapen bar det av ner på stan direkt. Lite shopping, sen in på jobb. Jobb till kvart över nio..
Jag & Maja har ätit kvällsmat & jag har tagit en lång välbehövlig lång dusch! Laddar inför två arbetspass på totalt 12,5 timme imorgon. Herregud, vad ger jag mig in på? Kommer vara hög på koffein imorgon om jag ska klara av dagen! Men det är första & sista gången jag gör ett sånt pass! Men Maja kommer till jobbet vid halv ett, så jag ska väl klara av det! :)

Och jag taggar till lördag så inni helvete! Pyjamasparty + födelsedagsfest! Kan det bli bättre? :D

Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken tur att vi kan hålla varandra vaken imorrn:) sen blir de hem å peppa ÄNNU mer (om möjligt) inför lördag:)

2011-02-04 @ 00:08:14
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0