Sitter i skolan

Jag är i skolan jag, har rast från rättskunskapen. Jävlar vad nyttig den här kursen är! Vad mycket man lär sig! Saker man ska göra i förebyggande syfte i framtiden, men även allt om brott & straff. Jävligt intressant! Kan berätta mer sen!

En & en halv timme kvar av lektionen. Sen ner till jobbet. Kvällspass till kvart över nio. Helt okej faktiskt såhär i början av månaden. Maja jobbar kväll också, så det kommer bli skoj! :)

Vi hörs om ett par timmar igen. Bloggar från min iPhone & dessutom är rasten slut nu :p

Kommentarer
Postat av: Maja

Första gången jag står ut med tanken att jobba en fredag kväll:) Tack för att just DU finns i mitt liv! Jag rä glad att du vågade ta kontakt. Jag hade aldrig vågat!

2011-02-03 @ 22:47:30
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0